11.02

on 29.11.10
this is the end of our relationship..please forgive me for everything i had done to you...maybe it was my mistakes n i dunno..may Allah forgive me...i have my own reason in rejecting you but please don't be ridiculous n blaming yourself...i know you deserve better...assalammualaikum wbt..

Saifz apakah perasaan kau jikalau seorang kawan atau muslimah berkata sedemikian kepada kau tatkala kau melepaskan apa yang kau pendam di hati.Dulu dia baik dengan aku.kami jaga batas2 pergaulan kami,dia memang baik.aku xberniat nak couple dengan dia sebab aku tahu tiada istilah kapel sebelum kahwin dalam islam ini.aku hanya katakan jika diizinkan Allah ,aku berhasrat untuk menjadikan dia sebagai isteri aku je bila sudah tamat belajar nanti..tapi itu yang dia jawab.dia reject aku sebab pilihan dia adalah dia nak lelaki seorang doktor,.ya doktor.Aku sedar siapa aku.apala sangat aku ni saifz.Jikalau dia reject sahaja aku xkisah tapi dia memutuskan hubungn kami sebagai seorang kawan.Aku tak tahu nak cakap apa,aku hanya senyap sahaja saifz,Dia belajar jauh hingga ke mesir mesti ilmu agama dia lebih tinggi dari aku,aku tak tahu perbuatan memutuskan persahabatan itu berdosa ke tak atau aku yang berdosa kerana ada perasaan terhadap dia,tolong nasihat aku saifz,Aku buntu....

0 comments:

Post a Comment